tirsdag den 5. februar 2013

Anne Just

Jeg kan ikke skjule at jeg elsker blomster og smukke planter. Jeg elsker også at male dem, naturrealistisk selvfølgeligt! En af mine største have helte, på samme niveau som min mormor og Claus Dalby, var multikunstneren, maler og havearkitekt Anne Just. 

Billederne her er taget på Havens Dag i 2012. Annes have i Hune er det smukkeste eftermæle og arv nogen kan efterlade og stadigvæk en meget smuk oplevelse. Her er nogen af de billeder jeg tog i hendes atelier, hvor mange af hendes værker nu er udstillet.


Forskellige portrætter og keramik urner Anne lavede. 


Zen stemning i Annes atelier
Et skatkammer af smukke, moderne billeder. De er desværre ikke til salg, men det er muligt at købe kopier i plakatformat af mange af dem og få dem indrammet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar