tirsdag den 29. maj 2012

Drivhusdrømme

Nu er det jo som annonceret hønsemåned på bloggen, så dette er et lille svinkeærinde.

Billedet er taget på Ærø i juli 2011, mens jeg stadigvæk var ung og ugift. Det var en god ferie, på en skøn ø. Og så besøgte vi en dame, som havde det mest fantastiske drivhus. Som giver en lyst til at drømme, dømme om at have et magen til. vandt jeg den store gevinst kunne jeg sagtens forestille mig et værre sted at bo end der, med udsigt til vandet og en smuk have.

Jeg har ikke noget drivhus selv, men jeg har en bananpalme, den er knap så stor som denne. Den skulle kunne give spiselige frugter, så jeg går da stærkt ud fra at det kommer. En dag.
Nu er den heldige palme, som i virkeligheden er en urt i hvert fald flyttet på sommerferie i min fars drivhus. 

Man skal aldrig købe et drivhus der er for lille, det ved jeg da i hvert fald!
Her kunne jeg godt være blevet. Mig og palmen på Ærø

Her er jeg vist ved at forklare min søde, tilkommende mand, at vi er nødt til at bygge et drivhus, hvor jeg kan have en kæmpe agave som denne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar